فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۴۰۳۹
انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۳

اگر دیابتی هستید، نان بیات بخورید

اگر مبتلا به دیابت هستید، برای کنترل بهتر قند خون خود نان بیات سبوس مصرف کنید.

دکتر میترا زراتی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: بهترین نان برای افرادی دیابتی نان سبوس دار است، چرا که سبوس باعث افزایش زمان تخلیه معده شده و کمتر قند خون دچار نوسانات می‌شود.

وی در خصوص توصیه به مصرف نان بیات یا کهنه به افراد دیابتی تاکید کرد: هر چه از زمان پخت نان بگذرد، نشاسته‌های آن مقاوم به هضم می‌شوند، بنابراین سریع از معده خارج می‌شوند و قند خون به طور یکباره دچار افزایش نمی‌شود و بهتر قند خون کنترل می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، نان بیات
ارسال به دوستان
درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری)