فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۵۱۵۵
انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۴

امن‌ترین نقطه در شرایط کنونی خانه است

امن‌ترین نقطه
با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.
در پی تجاوز اخیر امریکا و اسرائیل به خاک کشورمان و همزمان با گزارش انفجارها در چند نقطه از کشور، وضعیت شهرهای بزرگ از جمله تهران پر ترافیک گزارش می‌شود. حضور ماشین ها در خیابان‌ها و معابر منجر به ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مناطق شده است.
 
همچنین گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در مقابل پمپ بنزین‌ها برای سوخت‌گیری است.
 
با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.
 
منبع: فارس
ارسال به دوستان
نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان