فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۱۰۶۷۲
انتشار: ۱۹:۲۰ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷

آمار تلفات قارچ سمی در کشور: 15 کشته و 1017 مسموم

سخنگوی اورژانس کشور گفت:‌ تا ساعت ۱۸ امروز مجموع مراجعان به اورژانس بر اثر مسمومیت با قارچ سمی به ۱۰۱۷ نفر رسیده که ۱۱۶ تن در بیمارستان بستری هستند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت مسمومان با قارچ در استان‌های کشور توضیح داد: تا ساعت ۱۸ عصر امروز ۱۰۱۷ نفر به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در بیمارستان بستری و متأسفانه ۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: استان کرمانشاه بیشترین آمار مسمومیت‌ها را به خود اختصاص داده است و هفت نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در این استان جان خود را از دست داده‌اند.

خالدی افزود: از تعداد ۱۵ فوتی 7 نفر مربوط به کرمانشاه،۳ نفر لرستان، ۳ نفر کردستان و ۲ نفر مربوط به آذربایجان غربی هستند.

برچسب ها: قارچ سمی ، آمار تلفات
ارسال به دوستان
پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم فوتبال ایران در میانه میدان سیاست و احساسات آیت الله کریمی جهرمی: مردم باید در جریان واقعیت ها و محدودیت‌های کشور قرار گیرند هشدار هواشناسی برای رگبار و تندباد در ۱۷ استان کشور اشک‌هایت را بگذار برای استوری اینستاگرام محققان: تحمل استرس می‌تواند ساختار خون ما را از نظر فیزیکی تغییر دهد قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمۀ جنگ در لبنان هستیم امین حیایی، جواد رضویان، نعیمه نظام‌دوست، سحر دولتشاهی و... روی پرده‌ می‌روند هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد هزار کشته در 4 روز در اثر موج گرمای فرانسه جزئیات دسترسی به مراسم تشییع رهبر شهید از چهار پهنه تهران ولایتی: حزب‌الله حافظ حقیقی استقلال و موجودیت لبنان است انتقاد "دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری" از بیانیه "برخی خبرگان" درباره مذاکرات تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در حوزه اتکایی / تمدید مجوزهای قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟