فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۵۶۱۸
انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۶

ضیافت ناهار سایپایی‌ها با ٣٠ میلیون هدیه!

عصر ایران
مدیر رستوران اعلام کرد یک پاداش ٣٠ میلیون تومانی به بازیکنان داده می شود و علی دایی درباره این پاداش گفت: این ٣٠ میلیون تومان را بین تمام بازیکنان و اعضای تیم تقسیم خواهد شد.

بازیکنان سایپا ناهار امروز را به دعوت یکی از حامیان تیمشان در منطقه شمشک صرف کردند.


به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم سایپا که این هفته موفق شدند استقلال را با تک گل محمد عباس زاده شکست بدهند، پس از تمرین امروز ناهار را مهمان یکی از رستوران های منطقه شمشک بودند.

 

مدیر رستوران اعلام کرد یک پاداش ٣٠ میلیون تومانی به بازیکنان داده می شود و علی دایی درباره این پاداش گفت: این ٣٠ میلیون تومان را بین تمام بازیکنان و اعضای تیم تقسیم خواهد شد.

 

سایپا این هفته در ورزشگاه خانگی میزبان تراکتورسازی است.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)