فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۹۷۳۴
انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۶

دختران این روغن را از رژیم غذایی خود حذف کنند

دختران این روغن را از رژیم غذایی خود حذف کنند
اسیدهای چرب پلی اشباع نشده اُمگا-۶ می تواند منجر به بروز رفتار تنبلی، بخصوص در زنان، شده و همچنین در بروز دیابت نقش دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یافته های محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا نشان می دهد مصرف بیشتر دانه ها و مغزیجات غنی از اُمگا-۶ و روغن های گیاهی نظیر روغن سویا به شکل قابل توجهی موجب افزایش رفتار بی تحرک در دختران نوجوان می شود.

سانجی گوش، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «مطالعه ما نشان می دهد وجود اسیدهای چرب امگا-۶ در رژیم غذایی ارتباط قوی ای با سبک زندگی بی تحرک در دختران نوجوان و ارتباط ضعیفی با دیابت در بین زنان بزرگسال دارد.»

در این مطالعه، داده های بدست آمده از ۲۱ کشور در اروپا که عمدتا مربوط به دختران نوجوان و میزان گلوکز خون زنان بزرگسال بود بررسی شد.

آنها دریافتند ارتباط قابل توجهی در نوع رفتار بی تحرک دختران ۱۱ ساله و امگا-۶ در رژیم غذایی شان وجود دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: رژیم غذایی
ارسال به دوستان
captcha
تراکتور ۲ پیکان صفر؛ نکو با برد آغاز کرد عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نشده در محدوده نظامی کنارک انجام می‌شود پس از رد توافق غزه از سوی اسرائیل؛ کوشنر راهی اسرائیل و مصر می‌شود فرودگاه قشم آماده ازسرگیری پروازها شد مرگ ۲ کارگر در حادثه ریزش سیمان داغ حملات اوکراین به بنادر روسیه واردات نفت ترکیه از مسکو را کاهش داد رونمایی از اولین ترکیب استقلال حکم جنجالی در فرانسه؛ ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای زیر ۱۵ سال رد شد مأموریت فرسایشی لینکلن در جنگ علیه ایران؛ آمریکا در آستانه اعزام ناو جایگزین بسته‌های پیشنهادی جدید دولت برای تامین مسکن کم درآمدها چه کسی جانشین ترامپ خواهد شد؟ رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا به فرار خود از منطقه سرعت دهد سازمان جهانی بهداشت: روزانه ۴ حمله علیه مراکز درمانی رخ می‌دهد ادامه کناره‌گیری‌ها در میان چهره‌های کلیدی کاخ سفید اولیانوف: آمریکا با ادامه جنگ در ایران می‌خواهد اشتباه راهبردی خود را جبران کند