فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۹۳۵۲
انتشار: ۰۰:۱۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۳

جلالی: بهتر از نفت بودیم و به حق‌مان رسیدیم

عصر ایران
نفت مسجد سلیمان در این بازی هیچ موقعیت گلی کسب نکرد و بازیکنان ما توانستند با یک بازی بی‌نقص توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.
سرمربی سایپای البرز پس از برد در برابر تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما تیم بر‌تر میدان بودیم و ۳ امتیاز این بازی حق ما بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، مجید جلالی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در بازی با نفت مسجد سلیمان تیم بر‌تر میدان بودیم و مستحق کسب این 3 امتیاز هستیم.
وی با اشاره به اینکه 7 بازیکن ما در این بازی غایب بودند، گفت: در 90 دقیقه این بازی بسیار بهتر از نفت کار کردیم و مهلت کار کردن را به حریف ندادیم.
سرمربی تیم سایپای البرز با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان پیشرفت خوبی را نسبت به بازی‌های نیم فصل نخست داشته، عنوان کرد: به کادر فنی این تیم به خاطر روحیه جنگندگی بازیکنان تبریک می‌گویم.
وی بیان کرد: نفت مسجد سلیمان در این بازی هیچ موقعیت گلی کسب نکرد و بازیکنان ما توانستند با یک بازی بی‌نقص توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.

برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟