فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۹۱۵۹۴
انتشار: ۱۴:۱۸ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۳

جزییات فوت ۷ نفر پس از نوشیدن شیر مسموم

جزییات فوت ۷ نفر پس از نوشیدن شیر مسموم
یک مقام بیمارستان گفت: هفت نفر از افراد مسموم در طول درمان در بیمارستان که در وضعیت بحرانی بودند، جان باختند.
یک مقام محلی روز چهارشنبه گفت که حداقل ۷ عضو یک خانواده پس از نوشیدن شیر مسموم در استان جنوبی سند پاکستان فوت کردند.
 
به گزارش مهر به نقل از شینهوا، این مقام گفت: ۱۰ عضو خانواده پس از مسمومیت به دلیل نوشیدن شیر، به بیمارستان این منطقه منتقل شدند.
 
براساس بیانیه‌ای از فیات عباس، کمیسر منطقه، پنج کودک از جمله متوفی‌ها بودند که شیر سمی مصرف کرده بودند. این حادثه در منطقه پیر گات در منطقه خیرپور استان رخ داده است.
 
یک مقام بیمارستان گفت: هفت نفر از افراد مسموم در طول درمان در بیمارستان که در وضعیت بحرانی بودند، جان باختند.
 
پلیس محلی گفت که آن‌ها در حال تحقیق هستند تا دریابند که چگونه شیر با سم مخلوط شده است.
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم