فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۴۸۲۷
انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴-۰۵-۱۴۰۳

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد
با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه گرمای هوا تا ۲۰ مرداد در کشور تداوم دارد، گفت: روز گذشته مصرف برق رشد بیش از ۸.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد.
 
مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.
 
وی بیان کرد: تا ۲۰ مرداد احتمالا گرما ادامه دار خواهد بود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که کولرهای گازی را روی ۲۴ و ۲۵ درجه قرار دهند زیرا همین موضوع ۲۰ درصد مصرف را کاهش خواهد داد.
 
سخنگوی صنعت برق با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی مردم با صنعت برق یادآورشد: استفاده از دور کند کولر آبی هم مصرف برق را ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش می دهد.
 
رجبی مشهدی اضافه کرد: تا این لحظه وزارت نیرو درخواستی برای تعطیلی نداشته اما در صورت نیاز و کمبود برق چنین درخواستی مطرح می شود.
برچسب ها: گرما ، برق
ارسال به دوستان
۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت