فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۶۹۲۵
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۹

فرمانده سنتکام: دنبال جنگ با ایران نیستیم

فرمانده سنتکام: دنبال جنگ با ایران نیستیم

فرمانده ستاد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا (سنت‌کام) گفته که کشورش دنبال جنگ با ایران نیست.

به گزارش فارس، «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای آمریکایی در غرب آسیا امروز چهارشنبه با متهم کردن ایران به «رفتاهای مخرب» در منطقه مدعی شده «دامنه و شدت» این رفتارها افزایش یافته است.

او که در یک ویدئو کنفرانس با اندیشکده «شورای ملی روابط آمریکا-کشورهای عربی» صحبت می‌کرد در توضیح درباره این ادعا مدعی شده «گروه‌های نیابتی ایران» در عراق، ۵۰ حمله راکتی علیه پایگاه‌های آمریکا و نیروهای ائتلاف انجام داده‌اند.

مک‌کنزی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست. او گفت سیاست فشار حداکثری بعد نظامی ندارد.

کنث‌مک‌کنزی با وجود این گفت چنانچه ایران وارد «دور فزاینده رفتارهای تنش‌زا با ایالات متحده شوند»، «سرانجام کار برایشان خوشایند نخواهد بود.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سنتکام
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان