فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۵۶۶۶
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۹

صداوسیما ستون پنجم کرونا، از مرکز تا شبکه‌های استانی (فیلم)

عصر ایران
ایران، بیش از 8 ماه است که درگیر کووید-۱۹ است. مسوولان برای مدت‌ها زیر بار ورود ویروس به کشور نمی‌رفتند و هر گزارشی را از ابتلا تکذیب می‌کردند.
با این حال، مرجع اصلی پیگیری اخبار این بیماری، صدا و سیما معرفی شد؛ اما عملکرد صدا و سیما به عنوان یکی از پربیننده‌ترین رسانه‌های ایران چه بود؟/ روزنامه اینترنتی فراز
برچسب ها: صدا وسیما ، کرونا
ارسال به دوستان
ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟