فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۷۴۱۵
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۹

درگذشت یک پرستار در اراک به دلیل ابتلا به کرونا

پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی(ره) اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت میهن پیوست.

به گزارش ایلنا، علی شاه محمدی پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به خیل شهدای مدافعان سلامت پیوست.

این مدافع سلامت استان مرکزی پس از ماه‌ها تلاش در صیانت از جان و سلامتی مردم شهر اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهدای سلامت میهن پیوست.

درگذشت یک پرستار در اراک به دلیل ابتلا به کرونا

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرستار ، اراک
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر