فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۵۱۸۱
انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۸

سخنگوی انصارالله یمن: دیدار مهمی با ظریف داشتم

سخنگوی انصارالله یمن: دیدار مهمی با ظریف داشتم

سخنگوی جنبش انصار الله یمن دیدارش با وزیر امور خارجه کشورمان را مهم توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: دیدارم با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران مهم بود و در رابطه با آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو کردیم.

وی گفت: در این دیدار در رابطه با راه های مشارکت فعال یمن به منظور تقویت امنیت و ثبات منطقه رایزنی کردیم.

به گزارش ایسنا، محمد عبدالسلام صبح امروز (سه شنبه) با محمد جواد ظریف در عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

برچسب ها: انصارالله یمن ، ظریف
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است