فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۸
کد ۶۹۹۶۸۷
انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۸

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی از فردا

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از روز یکشنبه سوم آذرماه به مدت دو روز با پدیده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت روبرو هستیم و هوا برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم است.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از صبح یکشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۰۳ افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت گزارش شده است.

بر اساس این اطلاعیه شهر‌های صنعتی مانند تهران، کرج، قزوین، اراک، تبریز، ارومیه، اصفهان متاثر از پدیده افزایش غلظت آلاینده‌ها هستند و این تا سه شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۰۵ این پدیده در این شهر‌ها ادامه دارد.

همچنین براثر این پدیده کیفیت هوا کاهش پیدا کرده و برای گرو‌های حساس ناسالم است از همین‌رو توصیه می‌شود از تردد و توقف در سطح شهر بویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی جلوگیری شود.
برچسب ها: هوا ، آلوده
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟