فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۶۵۳۶
انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۵

آسم دارید دسر نخورید

مطالعه جدید نشان می دهد دسرهای خوراکی حمله آسم را تا ۵۳ درصد افزایش می دهند.

به گزارش مهر، تحقیق پژوهشگران نشان می دهد دسترسی به میوه و سبزیجات تازه می تواند ریسک تجربه حملات آسم را کاهش دهد.

نتایج این مطالعه آشکار ساخته است کودکانی که در نزدیکی فروشگاه های غذا زندگی می کنند بیشتر در معرض ابتلا به آسم قرار دارند.

در این تحقیق اذعان می شود رابطه بین تغذیه سالم و کاهش ریسک آسم به خوبی مشخص نیست اما شواهد نشان می دهد افرادی که از رژیم های غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی پیروی می کنند کمتر در معرض ابتلا به آسم قرار دارند.

محققان نمودار سلامت ۲۰۴۳ کودک ۶ تا ۱۸ سال را بررسی کردند. تمامی کودکان تحت چکاپ منظم قرار داشتند. تیم تحقیق مشخص کرد که ۵۷ درصد شرکت کنندگان حداقل در نیم مایلی فروشگاه ها و ۱۰ درصد حداقل در یک مایلی فروشگاه های مواد غذایی زندگی می کردند.

تیم تحقیق دریافت ۲۱ درصد کودکانی که در نزدیکی فروشگاه ها زندگی می کردند مبتلا به آسم بودند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دسر ، آسم
ارسال به دوستان
استنت یا فنر قلب؛ لوله مشبک کوچکی که جان انسان ها را نجات می دهد (+اینفوگرافیک) این هوش مصنوعی با یک کلیک بازی ویدیویی می‌سازد «شیرکو» یکی از ۲۱۳ قربانی؛ مین‌ها هنوز قربانی می‌گیرند حسین شریعتمداری: باید از NPT خارج شویم؛ دارد دیر می شود امروز با خاقانی: آن میانجی هم از میان برخاست پروژه کوارترهورس؛ جانشین هواپیمای مافوق صوت لاکهید بلک برد در راه است داستان جالب کندترین آزمایش جهان سپاه: انهدام محل استقرار جنگنده های F35 و F16 آمریکا در اردن جزئیات حمله بامدادی آمریکا به کرج و پیشوای ورامین نشانه‌هایی که مردان نباید نادیده بگیرند؛ از خستگی تا افت تمرکز مقامات آمریکایی: واشنگتن از طریق قطر به ایران درباره تشدید فشار نظامی پیام داده است تحولی در هوانوردی قرن ۲۱ با ۷ پروژه بلندپروازانه (+عکس) کویت حریم هوایی خود را بست /سرگردانی هواپیماهای مقصد کویت (عکس) تنگه هرمز به صورت کامل مسدود شد تصویری از «نورالسلطنه» دختر مظفرالدین شاه قاجار