فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۲۳۱۶
انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۵

چاه 25متری جان کارگر افغان را گرفت

عصر ایران
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی کارگر 38 ساله افغان از داخل چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که در معاینات اولیه مشخص شد او علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارگر 38 ساله افغانستانی به علت پاره شدن طناب حین کار به داخل چاه سقوط کرده و جانش را از دست داد.

به گزارش میزان، جلال ملکی گفت: ساعت 12:50 دیروز حادثه سقوط در چاه به سازمان آتش نشانی اعلام شد بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان نباتی محله خاوران اعزام شدند.

او ادامه داد: حادثه در یک خانه مسکونی خالی از سکنه رخ داده بود و هنگامیکه کارگران مشغول حفر چاه برای آزمایش خاک بودند یکی از کارگران به علت قدیمی بودن طناب و پاره شدن آن به داخل چاه 25متری سقوط می کند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی کارگر 38 ساله افغان از داخل چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که در معاینات اولیه مشخص شد او علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.


ارسال به دوستان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟