فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۳۶۱۵
انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴

هوندا: انتظار داشتم ورزشگاه آزادی پر شود

عصر ایران
مهاجم تیم ملی ژاپن می‌گوید انتظار داشته ورزشگاه آزادی برای بازی این تیم و ایران پر شود.
 مهاجم تیم ملی ژاپن می‌گوید انتظار داشته ورزشگاه آزادی برای بازی این تیم و ایران پر شود.

کیسوکه هوندا در گفت‌وگو با   ایسنا، درباره بازی دوستانه ژاپن و ایران اظهار کرد: ما می دانستیم که بازی سختی در ورزشگاه خانگی ایران در پیش داریم. هر دو تیم تلاش کردند و فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم.

او ادامه داد: من انتظار داشتم ورزشگاه آزادی برای این بازی پر شود، ولی متاسفانه ورزشگاه پر نشد. با این حال من جو ورزشگاه آزادی را دوست دارم و از نحوه تشویق تماشاگران ایران خوشم می‌آید. آنها خیلی خوب تیمشان را حمایت می‌کنند.

مهاجم ملی‌پوش میلان گفت: ما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هوندا
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند