فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۴۲۰۵
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۴

دیابتی ها بخوانند

دیابتی ها بخوانند
دیابتی ها بخوانندمحققان از کاهش ۲۵ درصدی خطر ابتلا به دیابت نوع دو با حذف نوشیدنی های شیرین خبر دادند.

روزنامه گاردین نوشت:‌ محققان انگلیسی بر اساس نتایج تحقیقی مبتنی بر بررسی  رژیم غذایی هفتگی بیست و پنج هزار زن ومرد چهل تا هفتاد و نه سال در بیش از  یک دهه قبل دریافتند، مصرف آب آشامیدنی یا چای یا قهوه بدون قند به جای نوشیدنی های شیرین می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دو را به میزان یک چهارم کاهش دهد.

ابتلا به دیابت نوع دو با افزایش احتمال بیماریهای قلبی، سکته مغزی و آسیب دیدگی اعصاب همراه است.

نتایج این تحقیق در نشریه  Diabetologia متعلق به انجمن مطالعه دیابت اروپا منتشر شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، نوشابه شیرین
ارسال به دوستان
میگ-۲۹ اوکراین سقوط کرد واکنش فدراسیون کشتی به قطعی مکرر برق در کمپ تیم‌های ملی / بدهی ۲۲ میلیاردی برق را گردن ما نیندازید فارس: چرا محسن رضایی به شعام رفت؟ فوت ۶۹ نفر در پی زمین‌لرزه شدید در کلمبیا فورد آئورورا؛ خودرویی از سال 1964 که آینده را پیش بینی کرده بود (+فیلم و عکس) درگذشت فریده شهبازی؛ تصویرگر پیشکسوت کتاب‌های کودک و نوجوان در ۷۵ سالگی شهری عمودی که لوکوربوزیه در دل یک ساختمان ساخت (+فیلم و عکس) ۶ فرمانده عالی رتبه نظامی را بیشتر بشناسید عارف: دشمن منتظر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان خواهد بود/ باید رصد دقیق کرده و به مسئله پدافند غیرعامل نیز توجه بیشتری کنیم سرمایه‌گذاری میلیاردی جف بزوس و شرکا برای خرید سهام باشگاه لیورپول ورود بیش از ۷ میلیون خودرو به گیلان و کاهش چشمگیر وقوع سرقت در استان افشای جزئیات پرونده رسوایی اخلاقی و سوءاستفاده مالی جیانی اینفانتینو تداوم پوشش رایگان بیمه سلامت روستاییان برای دهک‌های یک تا پنج در تهران پلمب «کلبه حیوانات کاسپین» در بندرانزلی و انتقال حیوانات به مکان امن صدور کارت بازی یاسر آسانی؛ گشایش بزرگ در خط هافبک استقلال