فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۷۰۵۷
انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۳

هات چاکلت فراموش نشود!

هات چاکلت فراموش نشود!
هات چاکلت فراموش نشود!محققان در دانشگاه پنسیلوانیا دریافتند که نوشیدن کاکائو داغ بدون شکر می‌تواند فرد را در برابر چاقی و دیابت و همچنین عوارض آنها محافظت کند.
 
بر اساس این تحقیقات موش هایی که در یک رژیم غذایی با چربی بالا، کاکائو خورده بودند نسبت به موش‌هایی که از همان رژیم غذایی ولی فاقد کاکائو استفاده کرده بودند، کمتر دچار دیابت، چاقی و کبد چرب شدند.

پودر کاکائو همچنین سطوح تری گلیسرید کبد را در موش‌ها بیش از 32 درصد کاهش داد.
 
شرح و نتایج این تحقیق در نشریه بین المللی تغذیه بالینی به چاپ رسیده است.
 
منبع: سیمرغ
برچسب ها: هات چاکلت ، شکلات داغ
ارسال به دوستان
او اولین سناتور مسلمان تاریخ می شود؟/ با دشمن جدید ترامپ آشنا شوید مهدی تاج: به قلعه‌نویی ۷۰ میلیارد تومان پاداش جام جهانی دادیم افشای رسوایی و شکست امنیتی بزرگ در نیروی دریایی انگلیس ترامپ دو برگ برنده همیشگی جمهوری‌خواهان را سوزاند؛ اقتصاد و امنیت ملی ادعای ترامپ: تنها نیرویی که در حال حاضر کنترل تنگه هرمز را در اختیار دارد، نیروی دریایی آمریکا است/ کل تنگه را مین‌روبی کرده‌ایم قطعی شدن حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی فوتبال تا جام ملت‌ها آغاز بیست‌وششمین دوره لیگ برتر فوتبال با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها هشدار جدی سازمان مدیریت بحران درباره وقوع سیل در آذربایجان شرقی و غربی درخواست وزیر جنگ آمریکا از کنگره: بودجه دفاعی ۱.۵ تریلیون دلاری تصویب شود برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال با روسیه در فیفادی پیش‌رو قائم مقام وزیر کشور: بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر در اربعین به عتبات عالیات مشرف شدند دستگیری متهم زن فراری پرونده قتل حمیدرضا رجب‌زاده در شمال کشور بقائی: آمریکا اعتیاد بیمارگونه به تحریم را جایگزین سیاست و عقلانیت کرده است رئیس جمهور کلمبیا وضعیت اضطراری اعلام کرد انفجار در پالایشگاه نفت در لیبی