فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۵۲۴۲
انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۳

صالحی راهی مسکو شد

عصر ایران
صالحی قرار است در این سفر ضمن دیدار با همتای روسی‌اش سرگئی کرینکو، اسناد همکاری با یکدیگر را امضا کنند. همچنین قرار است صالحی پس از امضای سند در کنفرانس خبری شرکت کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی به منظور امضای سند همکاری میان ایران و روسیه راهی مسکو شد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور در راس هیاتی صبح روز سه‌شنبه راهی مسکو شد.

در این سفر بهروز کمالوندی و یکی از معاونانش به همراه تعدادی دیگر از کارشناسان و مدیران انرژی اتمی صالحی را همراهی می‌کنند.

صالحی قرار است در این سفر ضمن دیدار با همتای روسی‌اش سرگئی کرینکو، اسناد همکاری با یکدیگر را امضا کنند. همچنین قرار است صالحی پس از امضای سند در کنفرانس خبری شرکت کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی عصر روز سه شنبه به تهران بازمی‌گردد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صالحی ، مسکو
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)