فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۲۳۱۰
انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۳

یادداشت مهناز افشار در باره اسیدپاشی اصفهان

جام جم آنلین: مهناز افشار در اینستاگرامش نوشت:

«فاجعه، فاجعه‌ای دردناک و تاسف آور دلیلش هرچه باشد اسید پاشیدن یک رفتار غیرانسانی و نفرت برانگیز است. کسانی که مشغول اسیدپاشی به زنان هستید ای کاش فقط یک لحظه تصور می‌کردید که عزیزانتان یکی از قربانیان اسیدپاشی بودند! آیا می‌توانید حتی چنین چیزی راتصور کنید؟!»
ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا