فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۸۷۹۰
انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۳

علاقه به خوردن پنیر ‌نشانه کمبود کلسیم

عصر ایران
اگر دلتان یخ خواست، ‌نشان می‎دهد که شاید دچار کم‎خونی هستید و بدن‎تان آهن کم دارد و علاقه به خوردن گوشت هم نشان دهنده کمبود آهن و روی و تمایل به خوردن پنیر، ‌نشانه کمبود کلسیم است.
محققان معتقدند که میان گرسنگی و میل ناگهانی برای خوردن یک ماده خاص، تفاوت وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به عنوان مثال شکلات غنی از منیزیم است و بنابراین، اگر یک دفعه دلتان شکلات خواست، ممکن است بدن‌تان دچار کمبود این ماده معدنی شده باشد. منیزیم برای پوست و مو حیاتی است.

پرفسور نیکلا لاو، متخصص تغذیه دانشگاه لنکشایر مرکزی، در این باره گفت: نوشیدن زیاد الکل، چای، ‌قهوه و نوشابه‎های گازدار می‎تواند سطح منیزیم را کاهش دهد.

اگر دلتان یخ خواست، ‌نشان می‎دهد که شاید دچار کم‎خونی هستید و بدن‎تان آهن کم دارد و علاقه به خوردن گوشت هم نشان دهنده کمبود آهن و روی و تمایل به خوردن پنیر، ‌نشانه کمبود کلسیم است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کلسیم ، منیزیم
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟