فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۵۴۵۹۵
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۳

استحکام دندان ها با مصرف قهوه

عصر ایران
محققان بر این باورند که آنتی اکسیدان های قهوه ممکن است از خونریزی لثه پیشگیری کند.
تحقیقات از دانشگاه بوستون نشان می دهد که نوشیدن قهوه می تواند از بروز بیماری های لثه، التهاب لثه و استخوان فک پیشگیری کند.

پس از مطالعه بیش از 1،000 مرد به مدت 30 سال، محققان دریافتند که کسانی که یک فنجان یا بیشتر قهوه هر روز می نوشند کمتر به بیماری های دهان و دندان مبتلا می شوند.

مشخصه بیماری پریودنتال که می تواند به شل شدن و در نهایت از دست دادن دندان منجر شود. محققان بر این باورند که آنتی اکسیدان های قهوه ممکن است از خونریزی لثه پیشگیری کند.
 
با توجه به مطالعه در مجله انگلیسی تغذیه قهوع محافظ دندان ها شناخته شده است و نسبت به سایر نوشیدنی ها مانند نوشابه، چای و ... می تواند از دندان ها در برابر بسیاری از خطرات محافظت کند.
برچسب ها: قهوه ، دندان
ارسال به دوستان
captcha
وقتی لوگوی مرسدس بنز، پوست را می‌سوزاند! عکس یادگاری کالسکه‌چی‌های ناصرالدین شاه در یکی از میدان‌های تهران آیا عطر زدن روی گردن خطر سرطان و ناباروری را افزایش می‌دهد؟ پاسخ متخصصان پشت‌سری صندلی چگونه آسیب گردن را در تصادف کاهش می‌دهد؟ منزوی ترین مردم جهان کجا زندگی می‌کنند؟ آشنایی با پاندای دنیای حشرات؛ جان این زنبور عسل در خطر است! محمدعلی شاه به همراه همسر و فرزندان اش در روسیه؛ دهه 1290 (عکس) موتورهای دیزلی چه معایبی دارند؟ نکاتی که کمتر شنیده‌اید چربی شکم و کمبود ویتامین دی؛ ترکیبی مرگبار که خطر مرگ را بیش از دو برابر می‌کند این علائم به شما می‌گوید کمبود یُد دارید/ ۱۰ نشانه شایع کمبود ید در بدن اسرار واکنش عجیب مغز به صداهای روزمره/ چطور یک‌صدای کاملا معمولی برای مغز غیرقابل‌تحمل می‌شود معبد زیرزمینی ژاپن چگونه سیلاب را از حومه توکیو دور می‌کند؟(+عکس) مریم مومن: زاپاس عشقی نمی شوم نجات ۳ مسافر گرفتار در غار یخی چما چهارمحال و بختیاری مشاور قالیباف: سران قوا تصمیم گرفته‌اند قیمت بنزین افزایش نیابد