فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۵۸۵
انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۳

تنقلات خطرناک برای روده

عصر ایران
برای انجام این مطالعه از بیش از ۲۰۰۰ زن و مرد مبتلا به سرطان روده خواسته شد که یک پرسشنامه کامل را در مورد رژیم غذایی خود پاسخ دهند.
تحقیقات اخیر ارتباط بین مصرف زیاد شکلات و شیرینی جات را با سرطان روده نشان داده اند. در حقیقت مشخص شده است که مصرف تنقلات شیرین و چرب خطر ایجاد تومورهای روده را افزایش می دهد.

در تحقیقات قبلی مشخص شده بود که گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس در افزایش خطر سرطان روده نقش دارند.

برای انجام این مطالعه از بیش از ۲۰۰۰ زن و مرد مبتلا به سرطان روده خواسته شد که یک پرسشنامه کامل را در مورد رژیم غذایی خود پاسخ دهند.

نتایج نشان داد افرادی که بیشترین میزان تنقلات شیرین و چرب مانند دسرها، شکلات، بیسکوئیت، کیک، شیرینی، آجیل و چیپس را مصرف کرده بودند، نسبت به افرادی که کمترین میزان مصرف را داشتند، با ۱۸ درصد احتمال ابتلای بیشتر به سرطان روده روبرو بودند.
برچسب ها: تنقلات ، شکلات
ارسال به دوستان
captcha
سهم آزمون کتبی در استخدام‌های دولتی به 70 درصد افزایش یافت کاهش ۴۰ درصدی بارش‌ها در تهران هشدار جدید پلیس به فروشندگان: به پیامک و رسید بانکی اعتماد نکنید تقویت شاد با ۱۰۰ سرور جدید/ آموزش «حضوری» از اول مهر در اولویت آموزش و پرورش سه کشته در ۲ واژگونی خودرو در جاده‌ های خراسان جنوبی حذف رشته‌های کم‌متقاضی و غیرپایه در دانشگاه تهران/ آموزش حضوری از ۴ مهر آغاز می‌شود یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت 12امروز شنبه این شاسی بلند چری در چین 50 هزار دلار (+عکس) جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات دولتی از ۱۵ شهریور چطور ترامپ با جنگ علیه ایران، اعتبار 80 ساله آمریکا را بر باد داد؟  دختر بیل گیتس در آستانه یک رسوایی بزرگ / افشای پیام‌های محرمانه و سقوط درآمد استارتاپ Phia جنایت خونین در اتاقک نگهبانی/ دعوت به مرگ در کارگاه خیاطی مولوی ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند؟ رتبه دهم ایران در میان پُرکارترین کشورهای جهان (+اینفوگرافیک) تسلیت به همکار دکمه Home آیفون چرا حذف شد؟