فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۸۳۹۰
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۲

چراچای شیرین برای دیابتی ها مفید است؟

باشگاه خبرنگاران: از نظر ترکیبات شیمیایی هنگامی که قند یا شکر با چای ترکیب می شوند میزان کافئین، فنول و اسانس آن کاسته شده و به فعالیت های مغزی و فکری کمک می کند.

بررسی ها نشان می دهند هنگامی که شکر با چای مخلوط شود میزان نفخ را کاهش می دهد و درجه حرارت بدن را تنظیم می کند.

بهتر است به جای قند و شکر برای شیرین کردن چای از عسل استفاده کنیم و از قندهاي رژيمي به هيچ وجه استفاده نکنیم زیرا قندهای رژیمی نوعی اعتیاد و وابستگی به این قندها دربدن به وجود می آورند.

نتایج مطالعات نشان می دهند شیرین کردن چای با کمی شکر باعث کاهش وزن نیز خواهد شد زیرا معده را تا مدت زمان زیادی سیر نگه داشته و احساس گرسنگی در بدن سرکوب خواهد شد قند خون افراد دیابتی هم کنترل می شود اما باید توجه داشت مقدار این شکر باید به میزان کم باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: چای شیرین ، دیابت
ارسال به دوستان
درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری)