فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۵۹۹۱
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۲

رایزنی برای توقف روند اخراج تجار ایرانی از امارات

 معاون کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ دلیل منطقی برای اخراج تجار ایرانی از امارات وجود ندارد و وزارت خارجه برای توقف این روند تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن قشقاوی در مراسم افتتاح ساختمان دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان فارس، از برگزاری جلسه‌ای طی روزهای آینده با وزیر امورخارجه امارات در این خصوص خبرداد.

وی برخوردهای انجام شده در دوبی، ابوظبی، شارجه و ... با برخی از تجار ایرانی مقیم آن کشورها را نادرست خواند و تصریح کرد: امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده، مشکل حل شود.

وی همچنین عملکرد دفتر نمایندگی وزارت خارجه در فارس را قابل قبول خواند و با اشاره به صدور 21 هزارسند تجاری و دانشجویی از سوی این دفتر در سال گذشته، گفت: در سال گذشته 5 هزار ویزای فرودگاهی و طی 5 ماه اول امسال هم 3 هزار ویزای فرودگاهی توسط این دفتر صادر شده است.

معاون کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه از آمادگی این وزارت‌خانه برای برگزاری همایش فارس برای فارسیان که از سوی استاندار این استان پیشنهاد شده است، خبر داد و برگزاری این همایش را در توسعه بخش سرمایه‌گذاری موثر دانست.
ارسال به دوستان
پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم