فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۶۵۲
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲

مبتلایان به دیابت درمان سرماخوردگی را جدی بگیرند

مبتلایان به دیابت باید درمان هر نوع بیماری سطحی از جمله سرماخوردگی را جدی بگیرند چرا که این بیماری می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود.

اسدالله رجب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه مبتلایان به دیابت باید ابتلا به هر بیماری سطحی را نیز جدی بگیرند گفت: هر نوع عفونت و یا بیماری ویروسی که بتواند استرس در بیمار ایجاد کند موجب افزایش قند خون در افراد دیابتی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماران مبتلا به دیابت باید نسبت به سلامت بدنشان حساسیت خاصی داشته باشند افزود: بیماران دیابتی باید به این نکته دقت کنند که هر بیماری از جمله سرماخوردگی را حدی گرفته و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.

رجب یاد آور شد: هر بیماری که با تب همراه باشد می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود بنابراین مبتلایان به دیابت در این شرایط بیشتر از سایر افراد در معرض خطر قرار دارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، سرماخوردگی
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ