فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۲۴۷
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۰

آغاز دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلكام از 24 آبان

عصر ایران
بیش از 170 شركت ایرانی و 37 شركت خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

عصرایران؛ فاطمه حسینی قهرودی- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران "ایران تلكام 2011" با شعار "همراهی امروز ، خدماتی از جنس فردا" از 24لغایت 27 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران از حضور بیش از 170 شركت ایرانی و 37 شركت خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت :پس از تصویب مجمع عمومی مخابرات ایران ، این دومین سالی است كه شركتهای گروه مخابرات ایران به صورت متمركز تحت یك مدیریت واحد در نمایشگاه بین المللی تلكام حضور می یابند.

داوود زارعیان افزود: شركت مخابرات ایران ، شركت ارتباطات سیار ، مخابرات استان تهران ، مبین نت ، تالیا ، گروه كارخانجات تولیدی شهید قندی ، مبین وان و چهل شركت همكار ، گروه مخابرات ایران را تشكیل می دهند كه با حضور در نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

همچنین شركتهای مخابرات استان های آذربایجان غربی ، فارس ، قم ، قزوین ، خراسان رضوی و اصفهان استان هایی هستند كه براساس سناریوی ارسال شده جهت حضور در نمایشگاه تلكام 2011 انتخاب شده اند.

زارعیان هدف از حضور متمركز گروه مخابرات ایران را حفظ جایگاه و ارائه هماهنگ و متمركز خدمات آن اعلام كرد و اظهار داشت: حركت در راستای رویكردهای جدید شركت، تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و گسترش فرهنگ ارتباطات و ایجاد زمینه مساعد برای ارایه آخرین دستاوردهای ارتباطی و مخابراتی از دیگر اهداف حضور گروه مخابرات ایران در این نمایشگاه است.

وی افزود: امسال با توجه به جایگاه مشتری و فرهنگ مشتری مداری در سیاست های جدید مخابرات ، حضور در نمایشگاه تلكام در راستای همین سیاست از اهمیت بالایی برخوردار است.

براساس این گزارش علاوه بر شركتهای داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی كشور ، خبرگزاری های مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز حضور دارند؛ همچنین كارگاه ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه شركتهای مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

زارعیان با اشاره به فضای شش هزار متری گروه شركت های مخابرات ایران در سالن های 6 و 7 نمایشگاه تصریح كرد: كارشناسان و مدیران مخابرات همه روزه در غرفه ها حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سؤالات بازدیدكنندگان و خبرنگاران باشند.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، هرمزگان
ارسال به دوستان
شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک