فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۸۹۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۸۹۱
انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹

نمایشگاه خودرو در لس آنجلس (عكس)

عصر ایران
نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودرو در سطح جهان و منطقه آمریکای شمالی بوده که امسال از 19 تا 28 نوامبر برپا شده است. این نمایشگاه همه ساله با حضور گسترده شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان برگزار می شود. از نکات قابل توجه نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس می‌توان به انتخاب خودروی سبز سال اشاره کرد که این جایزه امسال به شورولت ولت جنرال‌موتورز رسید. نمایشگاه خودرو لس آنجلس برای نخستین بار در سال 1907 میلادی برپا شد. در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی مانند جنرال‌موتورز، کرایسلر، فورد، اینفینیتی، کیا، لامبورگینی، مرسدس بنز، نیسان، پورشه، ساب، اسکیون، تویوتا و فولکس‌واگن از جدیدترین محصولات خود را رونمایی کردند.
















































































ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۲۲
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Germany
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
16
43
ایران خودرو چرا رانا و سایپا چرا نیبا خود رو با این نمایشگاهها نمی فرستد؟
ناشناس
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
3
11
فقط مرسدس بنز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
1
30
پس پراید کو ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
1
14
pk کو؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
2
14
واقعا جای 405و سمند خالی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
2
22
آخه اگه سایپاوایران خودروشرکت کنن ممکنه تکنولوژی مونتاژمان راسرقت کنن.همینطورنحوه بازاریابی ومشتری مداریو.
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
2
18
فرق سمند 89 با سمند 88 چیه ؟حالا فرق سوناتا 2009 با 2010 چیه؟سمند فقط گرونتر شده.اما سوناتا هم ظاهر و هم امکاناتش بهتر شده.تازه قیمتشم زیاد فرقی نمیکنه
مهدی بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
4
9
ای بابا چرا آخه ناشکری میکنید . یه نمونه کیا که بود .
فرهاد
Kazakhstan
۱۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
2
21
این نمایشگاه اتومبیل اصلا معتبر نیست .چون محصولاتبسیار باکیفیت و مشتری پسند ایران خودرو و سایپا توی این نمایشگاه شرکت نکرده .
چرا می خندید ؟ مگه خنده داره ؟
شرکت بنز به ایران خودرو در خصوص فروش محصولاتش حسودی می کنه .
خداییش کدوم شرکت خودرو سازی توی دنیا سراغ دارین که محصولاتش رو با 3 برابر قیمت جهانی پیش فروش می کنه و هم اینکه مشتری ها هنوز خودروشون رو ندیده و به دستشون نرسیده به نامشون سند میخوره و هر ایرادی خودروشون داشته باشه قابل تعویض نیست .
آش کشک خالشه . بخوره پاشه نخوره پاشه .
پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟