فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۵-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۶۹۶۷
انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۵-۱۲-۱۴۰۴

حمله پهپادی و موشکی به کویت

حمله پهپادی
کویت مدعی شده بود که از پایگاه‌های نظامی امریکا در این کشور علیه کشورهای منطقه از جمله ایران استفاده نمی شود

ارتش کویت اعلام کرد که این کشور هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، ارتش کویت در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد که پدافندهای هوایی کویت در حال مقابله با پهپادها و موشک‌هایی هستند که به حریم هوایی این کشور وارد شده‌اند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته، گزارش های متعددی درباره خطای سیستم پدافندی کویت و اقدام علیه جنگنده‌های خودی و آمریکایی در رسانه‌های آمریکایی و منطقه‌ای منتشر شده است.

کویت مدعی شده بود که از پایگاه‌های نظامی امریکا در این کشور علیه کشورهای منطقه از جمله ایران استفاده نمی شود اما ساقط شدن سه جنگنده آمریکایی در روزهای گذشته توسط پدافند کویت، واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست