فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۵۳۱۴
انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۴

حزب‌الله: آمریکا و اسرائیل سیلی محکمی خواهند خورد

حزب الله
حزب الله تاکید کرد: ما اطمینان داریم که دشمن آمریکایی و اسرائیلی سیلی محکمی خواهند خورد و از تجاوز طاغوتی و مجرمانه خود جز شکست نصیبی نخواهند برد.
حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما اطمینان داریم که دشمن آمریکایی و اسرائیلی سیلی محکمی خواهند خورد و از تجاوز طاغوتی و مجرمانه خود جز شکست نصیبی نخواهند برد.
 
به گزارش ایسنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای درخصوص تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: حزب‌الله لبنان، تجاوز خائنانه آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را که پس از ماه‌ها تهدیدات صهیونیستی و آمریکایی برای وادار کردن ایران به تسلیم رخ داد، محکوم می‌کند. این تهدیدات با هدف سلب حق طبیعی و مشروع ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و توسعه توانمندی‌های موشکی دفاعی‌، همانند سایر کشورهای جهان صورت گرفته است.
 
حزب الله عنوان داشت: این تجاوز جدید که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل محسوب می‌شود، ادامه‌دهنده رویکرد زورگویی و استکبار است که دولت آمریکا و رژیم مجرم صهیونیستی در منطقه اعمال می‌کنند. این اقدامات تلاشی مذبوحانه برای برهم زدن ثبات منطقه، تسلیم کردن ملت‌های آن و وادار کردن آن‌ها به پذیرش پروژه‌های سلطه و اشغالگری است.
 
حزب الله تاکید کرد: آنچه امروز پس از شکست جنگ ۱۲ روزه که با مشارکت مستقیم آمریکا توسط رژیم صهیونیستی به راه افتاد، رخ می‌دهد، تأکیدی است بر اینکه مشکل هرگز برنامه هسته‌ای نبوده است؛ بلکه مشکل، عدم پذیرش وجود کشوری قدرتمند در منطقه است که به خود متکی بوده و بر حاکمیت و تصمیم مستقل ملی خود پایبند باشد؛ کشوری مقتدر که ثروت‌های خود را حفظ کرده و قابلیت‌هایش را توسعه می‌دهد، از ورود به سیستم وابستگی آمریکایی سر باز می‌زند، و به عنوان تکیه‌گاهی برای ملت‌های آزاده و مظلوم جهان ایستاده و سدی مستحکم در برابر طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی در منطقه است. در واقع، دشمنان به دنبال ایجاد نظام‌های ضعیف هستند که به آسانی قابل کنترل باشند تا زمینه اجرای طرح‌های اشغالگرانه و استعماری خود را فراهم کنند.
 
حزب الله خاطرنشان کرد: این تجاوز، تنها باعث تقویت قدرت، صلابت، ثبات و پایبندی جمهوری اسلامی ایران و ملت آن به حقوق مشروعشان، خواهد شد. ایران در طول دهه‌ها محاصره، تهدید و تجاوزات ثابت کرده است که کشوری مستحکم و سرسخت در برابر تسلیم است و در پشت سر آن، ملتی سرافراز قرار دارد که متحدانه از کرامت و حاکمیت خود دفاع می‌کند.
 
حزب‌الله ضمن اعلام همبستگی کامل خود با جمهوری اسلامی ایران، رهبری و ملت آن، از دولت‌ها و ملت‌های منطقه خواست تا در برابر این طرح تجاوزکارانه بایستند و خطر آن را درک کنند؛ چرا که در صورت عدم رویارویی قاطع، عواقب وخیم آن به طور قطع دامن‌گیر همگان خواهد شد.
 
حزب الله تاکید کرد: ما اطمینان داریم که دشمن آمریکایی و اسرائیلی سیلی محکمی خواهند خورد و از تجاوز طاغوتی و مجرمانه خود جز شکست نصیبی نخواهند برد.
برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، آمریکا
ارسال به دوستان
ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند