فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۱۲۶۵
انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۴

اطلاعیه در صداوسیما درباره آتش بس با اسرائیل

اطلاعیه در صداوسیما درباره آتش بس با اسرائیل
 شبکه خبر صداوسیما در اطلاعیه‌ای از تحمیل آتش بس به رژیم اسراییل خبر داد.
درخواست آتش بس ترامپ بلافاصله پس از پاسخ موفق دیشب سپاه به حمله آمریکا به تأسیسات هسته‌ای کشورمان مطرح شد.
 
 شبکه خبر صداوسیما در اطلاعیه‌ای از تحمیل آتش بس به رژیم اسراییل خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
«ملت شریف ایران،
 
عملیات موفق موشکی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا و ایستادگی و همبستگی مثال‌زدنی مردم عزیزمان در دفاع از سرزمین، آتش بس را به دشمن تحمیل کرد.
 
شب گذشته، تنها ساعتی پس از حمله موشکی موفق سپاه به پایگاه العدید آمریکا در قطر، ترامپ در ادعایی التماس گونه خواستار آغاز آتش بس در جنگ تحمیلی دشمن اسراییلی  علیه کشورمان شد. این درخواست ترامپ بلافاصله پس از پاسخ موفق دیشب سپاه به حمله آمریکا به تأسیسات هسته‌ای کشورمان مطرح شد.
 
در حمله موفق موشکی دیشب، پایگاه العدید آمریکا در قطر، در هم کوبیده شد. همچنین درخواست ترامپ برای برقراری آتش بس، پس از آن مطرح شده که در روزهای اخیر، آسیب پذیری مراکز حساس دشمن اسراییلی  در برابر موشک‌های پیشرفته ایران، به شدت افزایش یافته است.
 
ادعای التماس گونه و عاجزانه برقراری آتش بس توسط ترامپ، همچنین پس از یازده روز مقاومت تاریخی و جانانه ملت سرافراز ایران و همبستگی بی نظیر همه ایرانیان در دفاع از ایران، در برابر تجاوز خارجی بود که نیات و اهداف شوم دشمن را ناکام کرد.
 
وزیر امور خارجه بامداد اعلام کرد، اگر حملات دشمن اسراییلی  از ساعت چهار صبح متوقف شود، حملات ما هم متوقف می‌شود. آقای عراقچی در پیام خود در فضای مجازی که ساعت چهار و شانزده دقیقه منتشر شده اعلام کرده است، همان گونه که مکرراً گفته‌ایم، این رژیم اسرائیل بود که جنگ را آغاز کرد نه ما.
 
 در حال حاضر توافقی در موضوع آتش بس یا توقف عملیات وجود ندارد، با این حال به شرط آن که رژیم اسرائیل، تهاجم خود علیه ایران را تا ساعت چهار صبح امروز متوقف کند، ما نیز قصدی برای ادامه پاسخ نداریم.
 
وزیر امور خارجه تصریح کرده است؛ تصمیم نهایی در خصوص توقف عملیات نظامی از سوی متعاقباً اتخاذ خواهد شد.
 
آقای عراقچی همچنین در مطلب دیگری که در فضای مجازی منتشر کرده، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح به خاطر پاسخ به دشمن تا آخرین لحظه گفته است؛ عملیات نظامی نیروهای مسلح قدرتمند ما برای مجازات اسرائیل تا آخرین دقیقه در ساعت چهار صبح ادامه یافت.
 
وزیر امور خارجه افزوده است: همراه با همه ایرانیان، من از نیروهای مسلح کشور که آماده دفاع از کشور عزیزمان تا آخرین قطره خون بودند، و به هر حمله دشمن تا آخرین دقیقه پاسخ دادند، قدردانی می‌کنم.
 
مردم عزیز ایران، در برابر ایستادگی و مقاومت جانانه شما مردم سرافراز و غیور و رشادت مثال‌زدنی نیروهای مسلح به ویژه دلاورمردان سپاه پاسداران پدافند هوایی ارتش که آتش بس را به دشمن وحشی و جنایتکار تحمیل کرد، باید سر تعظیم فرود آورد. این سربلندی و افتخار گوارایتان باد.»
ارسال به دوستان
نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها»