فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۳۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵-۱۱-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۷۲۹۴
انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵-۱۱-۱۴۰۳

وزارت رفاه از بنگاه‌داری پتروشیمی‌ها خارج می‌شود

وزارت رفاه از بنگاه‌داری پتروشیمی‌ها خارج می‌شود
او با اجرای این سیاست، سود اصلی نصیب استان‌های بوشهر و خوزستان و همچنین صندوق‌های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که سیاست ما در حوزه پتروشیمی‌های زیرمجموعه، خروج از بنگاه‌داری و تجمیع آن‌ها در هلدینگ خلیج‌فارس است.

به گزارش ایسنا، احمد میدری - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد که سیاست ما در حوزه پتروشیمی‌های زیرمجموعه، خروج از بنگاه‌داری و تجمیع آن‌ها در هلدینگ خلیج‌فارس است و این تصمیم، فعالیت‌ها را تخصصی کرده و زنجیره ارزش را یکپارچه می‌کند.

به گفته او با اجرای این سیاست، سود اصلی نصیب استان‌های بوشهر و خوزستان و همچنین صندوق‌های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی خواهد شد.

ارسال به دوستان
کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم