فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۷ - ۱۶-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۷۵۵
انتشار: ۰۲:۰۷ - ۱۶-۰۲-۱۴۰۰

سند ساختمان باشگاه پرسپولیس آزاد شد

سند ساختمان باشگاه پرسپولیس آزاد شد

با پیگیری وزیر کار وامور اجتماعی، سند ساختمان باشگاه پرسپولیس از مالکیت شستا خارج شد.

به گزارش ایسنا، پس‌ از پرداخت نشدن بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، این شرکت بر اساس حکم دادگاه، شش دانگ سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس را به نام خود کرد تا اینگونه طلب خود را وصول کند.

یک منبع موثق نزدیک به وزیر کار و امور اجتماعی به ایسنا اطلاع داد که با پیگیری‌های شریعتمداری، وزیر کار و امور اجتماعی مالکیت ساختمان باشگاه پرسپولیس از شستا خارج شده و سند باشگاه به حالت قبل از ماجرای قضایی شستا برگشته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)