فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۴۰۴۴۲
انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۹

درگذشت امام جمعه میناب هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا

درگذشت امام جمعه میناب هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا

امام جمعه میناب پس از ابتلا به کرونا و علی رغم بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه درگذشت.

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حائری امام جمعه شهرستان میناب در پی ابتلا به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

وی از حدود سه هفته قبل و در پی ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان قم بستری بود. درگیری ریه وی با بیماری کرونا و مشکلات حاد تنفسی عامل فوت وی اعلام شده است.

حجت‌الاسلام صفایی حائری از آبان ماه ۹۸ به عنوان امام جمعه میناب منصوب شده بود. وی پیش از این امام جمعه شهرستان سیریک در استان هرمزگان بود.

برچسب ها: هرمزگان
ارسال به دوستان
میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان