فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۴۶۶
انتشار: ۱۳:۱۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹

کشف نیم تُن موادمخدر در زیر زمین

کشف نیم تُن موادمخدر در زیر زمین
قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این محل به عنوان بار انداز مواد مخدر استفاده می‌کردند و مواد افیونی را به طرز ماهرانه‌ای در میان گل و لای جاسازی نموده بودند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر مخدر جاسازی شده درعمق ۲ متری زمین در مناطق بیابانی بندر مقام شناسایی و کشف شد.

به گزارش میزان، علی صالحی عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه، ۴۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که در مناطق بیابانی بندر مقام و درعمق ۲ متری زمین جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این محل به عنوان بار انداز مواد مخدر استفاده می‌کردند و مواد افیونی را به طرز ماهرانه‌ای در میان گل و لای جاسازی نموده بودند.

صالحی یادآور شد: اقدامات قانونی جهت تعقیب عوامل اصلی و مجازات آن‌ها همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: مواد مخدر ، هرمزگان
ارسال به دوستان
صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد