فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۸ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۹۲۶۹
انتشار: ۰۶:۴۸ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۸

فرصت 3 ماه برای پرداخت گاز بها

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد عسگری افزود: بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، قرائت کنتور‌های خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی به صورت مراجعه حضوری انجام نمی‌شود.

وی افزود: مشترکان برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، زیرا در هر استان، اطلاع‌رسانی از طریق روش‌های موجود در هر شرکت اعم از پورتال‌ها، پیامک، شبکه‌های صدا و سیمای استانی و شبکه‌های اجتماعی به مشترکان انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: مردم در استان تهران برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گاز
ارسال به دوستان
سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست