فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۸۲۷۸
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۱-۱۲-۱۳۹۸

مسافران ورودی به بوشهر قرنطینه می‌شوند

مسافران ورودی به بوشهر قرنطینه می‌شونداستاندار بوشهر گفت: مسافران در صورت ورود به استان بوشهر با نظر دانشگاه علوم پزشکی قرنطینه می‌شوند.

به‌ گزارش ایلنا، عبدالکریم گراوند (استاندار بوشهر) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۹۸ برگزار شد، با تأکید بر تلاش همه دستگاه‌های اجرایی استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی به‌صورت جدی مبادی ورودی استان را کنترل کرده و در صورت مشاهده افراد و مسافرین مشکوک، با نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آن‌ها را قرنطینه می‌کنند.

او افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذشده در این ستاد مدت‌زمان نیاز به قرنطینه افراد، از طرف دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود و تمام هزینه مدت‌زمان قرنطینه بر عهده خود مسافران خواهد بود.

در این جلسه مصوب شد بیماران بستری‌شده در استان، پس از ترخیص تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی با محدودیت ملاقات‌کننده، قرنطینه می‌شوند.

برچسب ها: قرنطینه ، بوشهر
ارسال به دوستان
حماس: جنایات پی‌درپی اشغالگران، بدون پاسخ نخواهد ماند نهاد دریایی انگلیس از افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز خبر داد دو ستاره ایران در لیست منتخب سایت آماری هو اسکورد داستان پرفراز و نشیب طارمی؛ از پنالتی‌زن قهار تا روزهای بحرانی پایان رویاپردازی؛ چرا فوتبال ایران به بن‌بست رسید؟ سپاه امروز کدام تجهیزات و مراکز آمریکایی را منهدم کرد؟ درخشش تاریخی آفریقا در جام جهانی ۲۰۲۶ با صعود ۹۰ درصدی بازگشایی مسیر هوایی تهران-دبی؛ نخستین پرواز از فردا مرگ‌ومیر سنگین در اروپا همزمان با موج شدید گرما اسرائیل به آثار باستانی لبنان هم آسیب زد اطلاعیه سپاه بروجن درباره انفجار کنترل‌شده در چهارمحال و بختیاری روایت ایندین اکسپرس از وداع تلخ ایران با جام جهانی ۲۰۲۶؛ وقتی رویا در ۱۰۰ ثانیه فرو ریخت ادعای سفیر آمریکا: شاید واشنگتن برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز اقداماتی انجام دهد پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟