فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۷۳۰۵
انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸

علیپور: تصمیمی می‌گیرم که به نفع پرسپولیس باشد

علیپور: تصمیمی می‌گیرم که به نفع پرسپولیس باشد
جلسه نسبتاً خوبی با آقای انصاری‌فرد داشتیم. ایشان یک مدیرعامل فوتبالی است. خودش در پرسپولیس بازیکن بوده و بازیکن بزرگی هم بوده است. بنابراین خوب من را درک می‌کند.

مهاجم پرسپولیس می‌گوید نمی‌داند برخی دروغ‌ها از کجا می‌آیند؛ «زشت است چنین شایعاتی منتشر می‌شود، اما تا حدودی حدس می‌زنم که این شایعات از کجا شکل می‌گیرد.»

به گزارش خبر ورزشی،  طی چند روز گذشته اخبار مختلفی پیرامون علی علیپور مطرح شد؛ این‌که مهاجم پرسپولیس دوست دارد به اروپا برود، اما باشگاه مانع شده است.

دوشنبه شب پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا بسته می‌شود و شاید این آخرین فرصت برای بازیکنانی باشد که بخواهند لژیونر شوند. یکی از این بازیکنان علی علیپور است که به هر آن‌چه خواسته در پرسپولیس رسیده است. از آقای گلی لیگ برتر تا سه قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها که در سن و سال علیپور یک رکورد محسوب می‌شود. با این حال شنبه گذشته استوری عجیبی منتشر کرد که همه متعجب شدند! او ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد، محسن خلیلی و... را خطاب قرار داد و اعلام کرد می‌خواهد از پرسپولیس برود. ظاهراً محسن خلیلی پس از این اتفاق با او تماس گرفته و از مهاجم پرسپولیس می‌خواهد استوری خود را پاک کند تا حسن نیتش را نشان داده و به حواشی پایان دهد. علیپور هم به این توصیه عمل کرده و استوری‌اش را پاک می‌کند و...

در همین گیر و دار شایعه دیگری منتشر شد مبنی بر این‌که مهاجم اول پرسپولیس با انصاری‌فرد درگیر شده است! به همین بهانه دقایقی با علیپور هم‌کلام شدیم که در شمال کشور و زادگاهش قائمشهر به سر می‌برد.

شنیدیم با مدیرعامل پرسپولیس درگیر شدی! صحت دارد؟
درگیری؟! نه برادر! این حرف‌ها را چه کسی زده است؟

به هر حال ما خبرنگار هستیم و خبرها زودتر از بقیه به ما می‌رسد.
نه داداش! این حرف‌ها چیست؟ نگفتی کی این خبر را زده؟

یکی از همکاران ما شنیده است.
من نمی‌دانم این دروغ‌ها از کجا می‌آید! زشت است که چنین شایعاتی منتشر می‌شود. البته تا حدودی حدس می‌زنم این شایعات از کجا شکل می‌گیرد.

پس خودت بگو در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟
جلسه نسبتاً خوبی با آقای انصاری‌فرد داشتیم. ایشان یک مدیرعامل فوتبالی است. خودش در پرسپولیس بازیکن بوده و بازیکن بزرگی هم بوده است. بنابراین خوب من را درک می‌کند.

ولی شنیدیم جلسه تو با مدیرعامل پرسپولیس بی‌نتیجه بوده است.
نه اینکه بی‌نتیجه باشد، اما احتمالاً جلسه دیگری روز چهارشنبه داشته باشیم.

ظاهراً دوشنبه شب مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا به پایان می‌رسد. با این حساب به نظر می‌رسد تو حداقل باید تا پایان نیم‌فصل اول در پرسپولیس بمانی.
مطمئن باشید تصمیمی می‌گیرم که به سود پرسپولیس باشد.

خودت چطور؟ می‌دانیم با وجود همه زحماتی که در سال‌های گذشته و در قهرمانی‌های پرسپولیس کشیدی هنوز جزو بازیکنان ارزان و زیر یک میلیارد تومان پرسپولیس هستی.
دوست ندارم در این رابطه حرف بزنم!

از آن دسته از هوادارانی که در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی به تو حمله کردند ناراحت نیستی؟
باز هم حرفی ندارم!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: علیپور ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
تارا رضایی؛ از المپیاد فیزیک تا بنیان‌گذاری استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون‌ولی مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت