فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۰۶۰۷
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۸

بوشهر؛ گردشگران ساحل گناوه را تخلیه کنند

بوشهر؛ گردشگران ساحل گناوه را تخلیه کنند
با توجه به بارش‌هایی که در استان‌های همسایه پیش بینی شده، احتمال طغیان رودخانه های این شهرستان وجود دارد.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی، به منظورپیشگیری از حوادث و تلفات و خسارت احتمالی مسافران و گردشگران نوروزی ساحل را تخلیه کنند و در مکان های امن مستقر شوند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان افزود: دستگاه های مرتبط نیروی انتظامی، دریابانی و بسیج و سپاه پاسداران در شهرهای گناوه و ریگ و روستاهای ساحلی این شهرستان گردشگران را که در نقاط ساحلی مستقر هستند به مکان های ایمن انتقال دهند تا دچار حادثه نشوند.

وی اظهارداشت: از ظرفیت روستاهای شهرستان بویژه ساحل نشین در اسکان اضطراری میهمانان نوروزی استفاده شود.

فرماندارگناوه گفت: با توجه به بارش‌هایی که در استان‌های همسایه پیش بینی شده، احتمال طغیان رودخانه های این شهرستان وجود دارد که در این ارتباط اداره منابع آب رصدی کامل بر حوزه های آبریز داشته و درصورت رویت به مدیریت بحران اطلاع دهند تا اقدام های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بحران وقت نمی شناسد و باید برای هر ثانیه آن برنامه ریزی صورت گیرد، افزود: باتوجه به موج جدید سامانه بارشی تمامی ادارات و اعضای مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل باشند و در حوزه های خود تشکیل جلسه دهند.

وی یادآورشد: مرخصی های روسای دستگاه های اجرایی در روزهای یکشنبه و دوشنبه لغو می شود.
پاک نژاد اظهارداشت: همه ماشین آلات ادارات شهرستان در یک نقطه متمرکز مستقر شوند تا در زمان هرگونه حادثه ای امکان دسترسی به آنها وجود داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه گفت: از روز یکشنبه تا چهارشنبه بدلیل مواج شدن دریا ، تردد قایق ها و شناورهای تفریحی و صیادی و تجاری به دریا ممنوع است.

فرماندار گناوه ازهمه دستگاه های اجرایی، اعضای مدیریت بحران، مردم میهمان نواز و هیات های مذهبی و امام جمعه گناوه برای همکاری با اسکان اضطراری میهمانان نوروزی در بارندگی های هفته گذشته تقدیر کرد و افزود: حدود هشت هزار چادر در زمان بارندگی های هفته گذشته توسط میهمانان نوروزی در مکان های امن برپا شد.

وی گفت: بارندگی های هفته گذشته در این شهرستان مانور مناسبی برای سنجش آمادگی ادارات و مدیریت بحران بود که با همکاری مردم هیچگونه حادثه ای برای هموطنان روی نداد.

فرماندار گناوه از همراهی و انعکاس رویدادهای این شهرستان در بارندگی های اخیر و حضور گردشگران توسط اصحاب رسانه قدردانی کرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر کشور است.

برچسب ها: گناوه ، سیل ، بوشهر
ارسال به دوستان
آیت الله کریمی جهرمی: مردم باید در جریان واقعیت ها و محدودیت‌های کشور قرار گیرند هشدار هواشناسی برای رگبار و تندباد در ۱۷ استان کشور اشک‌هایت را بگذار برای استوری اینستاگرام محققان: تحمل استرس می‌تواند ساختار خون ما را از نظر فیزیکی تغییر دهد قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمۀ جنگ در لبنان هستیم امین حیایی، جواد رضویان، نعیمه نظام‌دوست، سحر دولتشاهی و... روی پرده‌ می‌روند هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد هزار کشته در 4 روز در اثر موج گرمای فرانسه جزئیات دسترسی به مراسم تشییع رهبر شهید از چهار پهنه تهران ولایتی: حزب‌الله حافظ حقیقی استقلال و موجودیت لبنان است انتقاد "دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری" از بیانیه "برخی خبرگان" درباره مذاکرات تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در حوزه اتکایی / تمدید مجوزهای قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور سقوط یک بالگرد تاسیسات نفتی عربستان با 14 کشته نیاز روزانه به پروتئین چقدر است و مصرف «پودر پروتئین»، مفید است یا مضر؟ قصه‌ها از اختلال عبور می‌کنند
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟