فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۶۲۲
انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۷

 برخورد با صاحبان پمپ بنزین‌های احتکار کننده


خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مسئولان شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تصریح کردند: ­با پمپ بنزین‌های متخلف برخورد می‌شود.

درپی گزارش‌های رسیده، صاحب پمپ بنزینی مستقر در بزرگراه شهید بابایی از صبح امروز با بستن همه پمپ‌های خود و باز گذاشتن تنها یک پمپ بنزین سوپر باعث ایجاد صف طولانی و معطلی شهروندان شد. متصدی پمپ بنزین اعلام می‌کرد که بنزین ندارد.

با پیگیری خبرنگار ما و کسب اطلاع از شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی مشخص شد که در این جایگاه به مقدار کافی بنزین یورو۴ وجود دارد، اما به دلیل بارگیری دوباره بنزین سوپر فقط اقدام به فروش این نوع بنزین می‌کرد، آنچه از مسئولین مرتبط شنیده شد، این بود که مسئول جایگاه خودسرانه بخش بنزین یورو۴ را تعطیل کرده بود تا جا برای بارگیری مخزن سوپر خود بازکند.

با پیگیری‌های صورت گرفته به بهره بردار جایگاه تذکر شدید داده شد و جایگاه با تمام ظرفیت فعال شد و فردا تذکر کتبی به مالک داده خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بنزین ، احتکار
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا