فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۲۲۳۸۱
انتشار: ۲۲:۰۶ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۷

یازده ژاپنی در اثر گرمای شدید جان باختند


طی ۴۸ ساعت گذشته دست‌کم ۱۱ تن از شهروندان ژاپنی به علت گرمای شدید جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، طی ۴۸ ساعت گذشته دست‌کم ۱۱ تن از شهروندان ژاپن به علت گرمای شدید که طی روز‌های اخیر به بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد رسیده، جان باختند.

بیشتر قربانیان افراد بیمار و مسن بودند. روز گذشته در توکیو آمبولانس‌ها ۳۰۹۹ بار برای کمک به بیماران راهی منازل آن‌ها شدند که این در تاریخ ژاپن بی سابقه بوده است.

طی دو هفته نخست جولای نیز ۳۰ تن در ژاپن به دلیل گرمای شدید جان باخته و ۱۲ هزار نفر نیز راهی بیمارستان شدند. کارشناسان هواشناسی نسبت به ادامه گرمای شدید در ژاپن هشدار دادند.

برچسب ها: گرما ، ژاپن
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)