فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۶۲۳۴
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۷

زنگنه: با عربستان به چارچوب تفاهم دست یافتیم

زنگنه: با عربستان به چارچوب تفاهم دست یافتیم

بیژن زنگنه وزیر نفت ایران پیش از آغاز نشست یکصد و هفتاد و چهارمین اجلاس اوپک در وین اظهار داشت که در گفت: وگو با وزیر انرژی عربستان به یک چارچوب تفاهمی در رابطه با سطح تولید نفت دست یافته است.

به گزارش  ایرنا ، زنگنه در گفت: وگو با خبرنگاران توضیحات بیشتری را درباره تفاهم صورت گرفته ارائه نداد.  
وزیر نفت ایران وخالد بن عبدالعزیز الفالح وزیر انرژی عربستان پیش از آغاز نشست امروز اوپک با یکدیگر دیدار کردند.
عربستان و روسیه در پاسخ به درخواست آمریکا برای افزایش تولید نفت به‌منظور جبران کاهش صادرات نفت ایران و ونزوئلا به دلیل تحریم‌های این کشور، چراغ سبز نشان داده بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زنگنه ، اوپک
ارسال به دوستان
آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد