فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۶
کد ۵۷۴۳۶۲
انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۶

جهانگیری عازم بولیوی شد

معاون اول رییس جمهور جهت عزیمت به کشور بولیوی در آمریکای لاتین تهران را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اسحاق جهانگیری را در این سفر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت همراهی می کند.


مقصد معاون اول رییس جمهور در این سفر، شهر سانتاکروز در بولیوی است.


قرار است جهانگیری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، در اجلاس سران چهارمین مجمع کشورهای صادر کننده گاز حضور یابد.


معاون اول رییس جمهور پیش از عزیمت در مصاحبه ای، اطلاعات بیشتری از اهداف و اهمیت این سفر ارائه کرد که در خبر بعدی ارسال می شود.

برچسب ها: جهانگیری ، بولیوی
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟