فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۰۰۱۸
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۵

حمایت 207 نماینده از دیپلماسی نفتی دولت

  207 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از دولت بویژه وزیر نفت، مدیران و کارکنان نفتی برای افزایش تولید و صادرات نفت از دیپلماسی نفتی و افزایش سهم ایران در اوپک تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این بیانیه را پیش از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه خانه ملت قرائت کرد.

وی گفت: این بیانیه توسط 207 نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت، به ویژه وزیر نفت، مدیران و کارکنان نفتی درارتباط با افزایش صادرات و تولید نفت بوده و در راستای تشکر از دیپلماسی نفتی و افزایش سقف تولید و سهم ایران در اوپک به دنبال داشته که صادر شده است. 

علی مطهری نایب رییس مجلس نیز گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران درگذشت آیت الله فاضل از علما و نماینده دوره اول مردم بابل را تسلیت گفتند.

وی ادامه داد: جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده 21 آذرماه خواهد بود.
همچنین غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح تأمین اجتماعی همگانی خبر داد. 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نفت ، اوپک
ارسال به دوستان
ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید