فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۲۰۰۴
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵

کارکنان سفارت ایران در کابل در سلامت هستند

عصر ایران
گفته می‌شود حملات انتحاری روز دوشنبه را طالبان به عهده گرفته است و متوجه یک سازمان وابسته به سازمان ملل در کابل بوده است.
خسارت جانی و مالی در پی حملات انتحاری دوشنبه شب کابل به کارکنان و ساختمان سفارت وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام آگاه در سفارت ایران در افغانستان  اعلام کرد که خسارت جانی و مالی در پی حملات انتحاری دوشنبه شب کابل به کارکنان و ساختمان سفارت وارد نشده است.

در پی چند حمله انتحاری که دوشنبه شب در شهر کابل و در نزدیکی سفارت ایران در این شهر انجام شد تعدادی کشته و زخمی شدند اما به ساختمان سفارت و کارکنان آن آسیبی نرسیده است.

گفته می‌شود حملات انتحاری روز دوشنبه را طالبان به عهده گرفته است و متوجه یک سازمان وابسته به سازمان ملل در کابل بوده است.

در عین حال دوشنبه شب نیز چند مهاجم انتحاری یک موسسه خیریه به نام "پاملرنه" را در شهر نو کابل هدف قرار دادند و درگیری تا ساعت‌ها بعد از انفجار میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ادامه داشته است.
برچسب ها: حملات ، سفارت ، کابل
ارسال به دوستان
ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند