فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۲۰۰۴
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵

کارکنان سفارت ایران در کابل در سلامت هستند

عصر ایران
گفته می‌شود حملات انتحاری روز دوشنبه را طالبان به عهده گرفته است و متوجه یک سازمان وابسته به سازمان ملل در کابل بوده است.
خسارت جانی و مالی در پی حملات انتحاری دوشنبه شب کابل به کارکنان و ساختمان سفارت وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام آگاه در سفارت ایران در افغانستان  اعلام کرد که خسارت جانی و مالی در پی حملات انتحاری دوشنبه شب کابل به کارکنان و ساختمان سفارت وارد نشده است.

در پی چند حمله انتحاری که دوشنبه شب در شهر کابل و در نزدیکی سفارت ایران در این شهر انجام شد تعدادی کشته و زخمی شدند اما به ساختمان سفارت و کارکنان آن آسیبی نرسیده است.

گفته می‌شود حملات انتحاری روز دوشنبه را طالبان به عهده گرفته است و متوجه یک سازمان وابسته به سازمان ملل در کابل بوده است.

در عین حال دوشنبه شب نیز چند مهاجم انتحاری یک موسسه خیریه به نام "پاملرنه" را در شهر نو کابل هدف قرار دادند و درگیری تا ساعت‌ها بعد از انفجار میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ادامه داشته است.
برچسب ها: حملات ، سفارت ، کابل
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود