فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۱ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۲۸۲۵
انتشار: ۰۲:۰۱ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۵

ضارب پلنگ مازندران سه سال حبس می شود؟

مدیرکل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد:از قاضی پرونده تقاضا داریم به طور جدی با ضارب برخورد کند.

علی تیموری در گفت و گو با ایسنا، در مورد توله پلنگ ماده تلف شده توسط شکارچی متخلف در مناطق جنگلی کیاسر  استان مازندران ضمن اشاره به دستگیری متهم گفت: به دلیل اینکه پلنگ در پارک ملی شکار شده و جزو گونه‌های حمایت شده است، قاضی می‌تواند متهم را به سه سال زندان محکوم کند.

وی با تأکید بر اینکه متهم باید جریمه 80 میلیون تومانی ضرر و زیان پلنگ را پرداخت کند افزود: شرکت بیمه «ما» نیز طبق تفاهم‌نامه‌ منعقده با سازمان حفاظت محیط زیست، پس از ارائه مدارک به فوریت مبلغ 60 میلیون تومان جهت اجرای برنامه حفاظتی برای منطقه مورد نظر پرداخت خواهد کرد که جا دارد از این شرکت بیمه تشکر کنیم.

تیموری در پایان با اشاره به افزایش 16 برابری ضرر و زیان پلنگ نسبت به سال 93، تأکید کرد: از قاضی پرونده تقاضای اشد مجازات را برای متخلف داریم.
برچسب ها: پلنگ ، مازندران ، مجازات
ارسال به دوستان
تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟