فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۸۶۰۶
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۵

زلزله 4.9 ریشتری هرمزگان خسارتی نداشت

 سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر، زمین لرزه‌ 4.9 ریشتری هرمزگان را بدون خسارت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، شاهین فتحی ، با اعلام این خبر افزود: این زمین لرزه، ساعت 4:28 دقیقه بامداد امروز، حوالی منطقه قلعه قاضی شهر تخت در استان هرمزگان رخ داد.

وی اضافه کرد:‌طی بررسی های انجام شده توسط سازمان امداد و نجات، خوشبختانه این زلزله هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.
برچسب ها: زلزلهه ، ایران ، هرمزگان
ارسال به دوستان
ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند