فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۸۰۰۱
انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۵

علیپور: شرمنده آقا هادی و هواداران شدیم

عصر ایران
مهاجم پرسپولیسی ها می گوید با بدشانسی موقعیت های نیمه دوم این بازی را از دست دادیم.
به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی علی علیپور در رابطه با این دیدار گفت: با بدشانسی از دست دادیم، یک ربع آخر موقعیت های زیادی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم.

او ادامه داد: نیمه اول خوب نبودیم اما در بیست دقیقه پایانی 5،6 فرصت گل داشتم اما متاسفم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

علیپور در پایان گفت: شرمنده هواداران و آقا هادی شدیم و امیدواریم فصل بعد بتوانیم از خجالت آنها دربیاییم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: علیپور
ارسال به دوستان
«پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد