فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۸۰۶
انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۴

مالکان فولکس واگن غرامت می گیرند

 خبرگزاری صدا و سیما - مالکان خودروهای فولکس واگنی که در خودروی آنها از نرم افزارهای تقلبی استفاده شده است تا میزان آلایندگی خودروهای دیزلی این شرکت را کم نشان دهند می توانند تحت شرایط خاص، از این شرکت خودروساز غرامت درخواست و آن را دریافت کنند.

هفته نامه اشپیگل آلمان به نقل از نتایج یک پژوهش کارشناسی حقوقی که بخش علمی مجلس سفلی آلمان آن را انجام داده است اعلام کرد چنانچه خودرو پس از واگذاری به مشتری ، سوخت اضافی مصرف کند و نرم افزاری که میزان آلایندگی آن را نشان می دهد از کار بیفتد ، این فرصت برای مالک خودرو فراهم می شود تا با استناد به نقض جدی تعهدات فروشنده به خریدار، قرارداد فروش را فسخ و از شرکت درخواست غرامت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت، شرکت خودروسازی فولکس واگن در معرض خطر پرداخت جریمه ده میلیون یورویی به دولت قرار دارد.

این شرکت خودروسازی ماه گذشته به وجود یازده میلیون خودروی دیزلی ساخت خود در جهان که نرم افزارهای آنها قادر هستند تا میزان آلایندگی این خودروها را کم تر نشان دهند اعتراف کرد.


برچسب ها: فولکس واگن
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم