فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۵۰۲۸
انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۳

نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج می‌شود

نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج می‌شود
نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی قبلی از ساعت ۲۳ امشب، به مدت حدود 2 ماه از مدار خارج می‌شود.

به گزارش فارس، براساس اعلام سازمان انرژی اتمی ایران، نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی قبلی از ساعت 23 امشب (دهم اسفندماه جاری) به مدت حدود دو ماه از مدار خارج خواهد شد.

این تصمیم در راستای فراهم کردن امکان در مدار بودن نیروگاه در ایام اوج مصرف شبکه سراسری در تابستان سال 94 اتخاذ شده است. نیروگاه اتمی بوشهر در حال حاضر حدود 190 روز کارکرد موثر سوخت دارد، که در صورت ادامه تولید، با رسیدن به مرز ۳۰۰ روز کارکرد موثر سوخت در اواسط خردادماه و در زمانی که بیشترین نیاز به تولید این نیروگاه وجود دارد، باید نیروگاه برای سوخت‌گذاری بعدی از مدار خارج می‌شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان